Subject: FW: Kooskõlastuse taotlus Elektrilevi projektile
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 11:14:05 +0300

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/25/2940-1

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kubbi Janar <[email-masked]>
Sent: Monday, April 7, 2025 11:02 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastuse taotlus Elektrilevi projektile

Tere

Edastan korrigeeritud projekti.

Lugupidamisega

Janar Kubbi

Projekteerija

Enersense AS

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 7, 2025 10:55 AM
To: Kubbi Janar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kooskõlastuse taotlus Elektrilevi projektile

Varasemale kirjale jäi lisamata, et Transpordiametile on 2024 aasta lõpus
edastatud kooskõlastamiseks VILprojekt OÜ, töö nr VP24006 „Kangru tee L3
tänava põhiprojekt. Mahasõit riigiteelt 11505 Vaela tee km 1,18“ koos
eriosadega. Projektlahendused ei ole hetkel veel Transpordiametilt
heakskiitu saanud. Palun oma projektis arvestada eelpool mainitud projekti
ja selle eriosadega (kajastada asendiplaanil).

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Annika Matson
Sent: Friday, March 7, 2025 10:17 AM
To: 'Kubbi Janar' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastuse taotlus Elektrilevi projektile

Tere

Palun teha mõned korrektuurid:

1.	Asendiplaani joonisele märkida maakaabli riigiteega ristumise
aadress.
2.	Maakaabel paigaldatakse risti teega, mitte tee äärde. Palun
korrigeerida viidet asendiplaanil.
3.	Asendiplaanile märkida alajaama poolse kaeviku kaugus sõidutee
kattest.
4.	Asendiplaani tingmärkide loendisse lisad ka puurimiskaeviku
tingmärk.
5.	Alloleval pildil esiletõstutud aadress ei vasta projektile.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kubbi Janar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 20, 2025 11:06 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kooskõlastuse taotlus Elektrilevi projektile

Tere

Edastan projekti kooskõlastuse taotluse.

Janar Kubbi

Projekteerija

Mobiil: +372 56607557

E-mail: janar,[email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn, 10112

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.